امام‌جمعه خواف گفت: گله‌مندی و نارضایتی مردم نسبت به گرانی‌ها و عدم مهار تورم و مشکلات معیشتی بجاست، لذا نیاز است که مسئولان دراین‌خصوص همتی مضاعف داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۸۶۶۳۲
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خواف، حجت‌الاسلام مظاهری ضمن اشاره به ارزیابی از شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به‌عنوان رشد تولید و مهار تورم اعلام شده بود و اقداماتی که توسط دولتمردان و مسئولین صورت دادند اظهار کرد: در قضیه رشد تولید، گام‌های بسیار مؤثری انجام شد و هزاران بنگاه‌های راکد و غیرفعال به چرخهٔ تولید برگشتند که نیاز به جهاد تبیین دارد.

 وی با اشاره به اینکه در خصوص مهار تورم گرچه اقداماتی انجام شده افزود: گله‌مندی و نارضایتی مردم نسبت به گرانی‌ها و عدم مهار تورم و مشکلات معیشتی بجاست، لذا نیاز است که مسئولان دراین‌خصوص همتی مضاعف داشته باشند.

 خطیب جمعه خواف در ادامه در خصوص علت گرانی‌ها و معضلات اقتصادی بیان کرد: تصور ما این است که علت گرانی‌ها و معضلات اقتصادی ریشه در دو اصل دارد؛ یکی عدم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و شکسته‌شدن آقایی دلار و دیگری اینکه اقتصاددانان امروز ما که سکان کشتی اقتصادی کشور را به دست گرفته‌اند دست آموختهٔ اقتصاددانان لیبرال جهانی هستند.

 مظاهری سپس با اشاره به فتنه‌های دشمنان و هوشیاری مردم عنوان کرد: فتنهٔ امروز دشمن ایجاد شکاف بین مردم است که مردم باید در ایام ماه مبارک رمضان و سال جدید هوشیار باشند و با ایجاد الفت و اخوت و رفاقت‌های قلبی و صمیمی به دنبال خنثی‌کردن این فتنه باشند.

 امام‌جمعه خواف همچنین به حوادث جاده‌ای مخصوصاً در ایام نوروز اشاره کرد و توضیح داد: در نوروز گذشته متأسفانه ۱۱۰۰ نفر از هم‌وطنان در حوادث جاده‌ای کشته شدند که علت این تصادفات عامل انسانی و عدم استحکام کافی خودروهای کشور است، لذا مردم می‌توانند با رعایت‌کردن قوانین راهنمایی‌ورانندگی این نقص را برطرف کنند تا شاهد این اخبار ناگوار نباشیم.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها